HomeМузыкаRelated VideosMore From: FifthHarmonyVEVO

Fifth Harmony - Work from Home ft. Ty Dolla $ign

7763632 ratings | 2047484197 views
\""7/27"" available at: iTunes: http://smarturl.it/7.27 Amazon: http://smarturl.it/727_Amzn Spotify: http://smarturl.it/727_Spotify Google: http://smarturl.it/727_GP Apple Music: http://smarturl.it/727_Apple http://www.fifthharmonyofficial.com http://youtube.com/FifthHarmonyVEVO http://twitter.com/FifthHarmony https://www.facebook.com/fifthharmony http://instagram.com/fifthharmony Lyrics: I ain't worried bout nothin I ain't wearin na nada I'm sitting pretty, impatient But I know you gotta Put in those hours Imma make it harder I'm sendin pic after picture Imma get you fired I know you're always on that night shift But I can't stand these nights alone I don't need no explanation Baby you're the boss at home You don't gotta go to work But you gotta put in work You don't gotta go to work Let my body do the work We can work from home Let's put it into motion Imma give you a promotion I'll make it feel like a vacay Turn the bed into an ocean We don't need nobody I just need your body Nothin but sheets in between us Ain't no gettin off early Oh, yeah Girl gotta work for me Can you make it clap No hands for me Take it to the ground Pick it up for me Look back at it All on for me Put in work like my timesheet She ride it like a '63 Imma buy her no Celine Let her ride in a foreign with me Oh, she the bae, I'm her boo And she down to break the rules Ride or die, she gone go I won't judge, she finesse I pipe her, she take that Puttin' overtime on your body (C) 2016 Simco Ltd. under exclusive license to Epic Records, a division of Sony Music Entertainment"
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (435735)
xy x (18 minutes ago)
2b views I am from India anyone else hit a like
Tuyết Đào (2 hours ago)
Good
Clarissa Willingham (2 hours ago)
🐆🐆🐆🐆🦊🦊🦊🦊🐴🐴🐴🐴🐴🐕🐕🐕🐩🐕🐩🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐇
aye striff (3 hours ago)
Ty is beautiful
aye striff (3 hours ago)
Damn she just playing with that lit torch
Dat Woop Thing (3 hours ago)
Lauren owned those dance breaks !
dab star (3 hours ago)
Women without sex for a long time Then this comes xd
Sarah _Fofah (4 hours ago)
Desgraçado negro do olho verde kkkkkk To brincando ele e mt bonito kkkk 😂😂💓💓💓💛💛💜💜💜💚💚💚
Galaxy Wolf (4 hours ago)
They keep singing but then the workers like:Yo could u get out we trying to concentrate here
Thiago Souza (5 hours ago)
Eu te amo meninas
Thiago Souza (5 hours ago)
Quem é do Brasil da fala eu sou BRASIL e quem é da Alemanha eu sou da Alemanha
Llama Person (5 hours ago)
Legend has it they are still building it today
a jazzy gal (5 hours ago)
can someone make a version of this mv without any guys,, its for science
Biji Singa 123 (5 hours ago)
Damn dude! Six pack! I'm Just have Six Bone
Wendy Dancer (5 hours ago)
This is cool
hello (6 hours ago)
Oh yeah this song existed
SpongeBob SquarePants (6 hours ago)
2019 ?!
Joie CHERRY (6 hours ago)
The men are so hot😣👅😍
Hey G (7 hours ago)
Am I the only thinks what Dinah hair looked tacky?
Isadora (7 hours ago)
Am Love
Rosalia Martinez (7 hours ago)
Lindas ❤😍😘👌🏻👌🏻
Bárbara Vega (7 hours ago)
0:10 que verga es esa bola en la panza de camila sfdhsdfkjdfggfh
Renee Little (8 hours ago)
This song is so good my cousin and me sing it right we love you fith harmony
clare (8 hours ago)
I have the biggest crush on a customer that comes into the store i work everyday at 6, wearing a hi vis vest and helmet and this song and video is such a mood at the moment!
Regina Otukei (9 hours ago)
work..........just the two apples at home
Kelly Suqui (9 hours ago)
Casi 3 años 😭😭😭
Maria Souza Silva (9 hours ago)
Amei
Amjad Khan (9 hours ago)
It's been so long, probably those workers are working on them and they aren't letting them go to make a new album.
dione muniz (10 hours ago)
2019 saudades
Ben Palomino (10 hours ago)
wait do I have to go to work?
Anton Pogorevici (10 hours ago)
first time i saw the music video i believed they wher saying twerk
Me encantan esa canción 🤩✨
Anwar Hussain (11 hours ago)
All these men making me jealous as hell ngl
Black Heart (11 hours ago)
2 миллиардов просмотра!!! Почему я лишь на данный момент поглядела?!
gavin stenhouse (11 hours ago)
Lauren's part is the best - the catchy chorus
gavin stenhouse (11 hours ago)
Lauren is the best one
Xavier P (12 hours ago)
She did not just blow out a blow torch
Aaraiz Khan (12 hours ago)
2019??
Leah Ashe & iamSanna fan (13 hours ago)
Is anyone watching this in 2019?
Lo ser (13 hours ago)
*2 B* congrats
Sohaib (13 hours ago)
listening work on work 😂😅😅
SsSS1994 Agoyian (13 hours ago)
2019?
John Nuce (13 hours ago)
Does anyone else laugh at the sounds in between the words in the beginning of the second verse?
Natalia1410 Kobus (14 hours ago)
Super muza
Abul Mohsin (14 hours ago)
yes
Mariii Oliiiver (14 hours ago)
_Amuuh essa Música😍
One Directioner (14 hours ago)
I want 1d and fifth harmony back...who Else?❤️🙏🏽
ČØŘÈÝ ŤĄÝĻØ (14 hours ago)
2019?
Shannel George (14 hours ago)
Britney u go girl
Raunak Chouhan (14 hours ago)
Superb song bro..
giovana santos (15 hours ago)
Só por causa paixão por danca só por causa delas assunto
Juliana Estacio (15 hours ago)
still fave💛
Juliana Estacio (15 hours ago)
focc 2b views
Sheena Heslin (15 hours ago)
I listen to this song every day 💗💗💗💗😎😎👍
Flintoff Goes (15 hours ago)
What the girl name in the green t shirt and in the black
Jitmitra Kashyap (15 hours ago)
Camila Cabello
E H (15 hours ago)
LAUREN’s raspy voice and beautiful personality , ALLY’s strong opera voice and her loving pure heart, NORMANI’s soothing voice and whistle register and dancing, DINAH’s lovely powerful voice and stage presence.... THE BIGGEST GIRLGROUP !! They’re amazing❤️
RoseNightCores (13 hours ago)
Okay but what about Camila? She's better than the rest.
Amit Singh (15 hours ago)
Oh shit this house is not finished still now.
Malena Terán (16 hours ago)
2019
NinjA Đüřgëšh (16 hours ago)
Someone call Bob the builder To complete this construction
Anshi Jain (16 hours ago)
I think the reason why camila is so popular is that she is extremely talented
utkarsh pachumbre (1 hour ago)
1 like = 1 min less from time of buliding this house
amigas até o fim (17 hours ago)
Essa e minha banda favorita meninas ❤️❤️❤️❤️
Mari Cabello (17 hours ago)
l love this song i love there girl so much 😘😘😘😍😘😍21/03/2019
Triz (18 hours ago)
The only good singer was camila! But now there are only bad singers anymore
Akash kumar Kumar (18 hours ago)
who listening hoil 2019 enjoy man
Lamgou Kipgen (18 hours ago)
Idon't even hear work from home but the title song is work from home....... Why?
DzfRa Aulia (19 hours ago)
Camila at 2:31 : why did I just realize this now? Sorry for bad english:)
Kewli TV (19 hours ago)
The way Lern danced in this vid is badass and way too hot. No wonder Ty just.. okay Ty understood.
Archie Villacampa (19 hours ago)
I miss my GIRLS😭
SEE U SOON Soon (19 hours ago)
2019 anyone🔎💜
Gaming orange (20 hours ago)
There is no construction at night
p jejeGamer TV (20 hours ago)
2019😝❤
Highway U (22 hours ago)
Camila and her backup dancers
the building is gonna take over 30 years to be completed damn and they started out in 2016
Weeping Angel (23 hours ago)
There are some songs where the instrumentals fit perfectly with the lyrics. This is one of those songs.
Memyself&I (23 hours ago)
😍
Ang el (1 day ago)
This song don't deserve 2B
Syahrezan Adham (19 hours ago)
Yes..absolutely! This song deserve 4 billion views actually!
ROT GAMING (1 day ago)
מישהו דוחף לה
HÏJÀB STŶLÊ (1 day ago)
Its the mv have a 2 milliard vue!?!?!?!?!?😯😯 if it is i wish you the best swetties love you 🙏👏
Geolang Brahma (1 day ago)
Motion is high touch..work Get extra work
Rhevanos. lvr (1 day ago)
2019 im still love this song....
Med Aizat (1 day ago)
i miss them so much omg
👍
Ayush Carpenter (1 day ago)
H
Blazeing Blue (1 day ago)
Kinky much?
Alejandra Moreno (1 day ago)
I love this song fith harmony
Yo vine por Ty Dolla $ign🔥
Ashley Hernandez (1 day ago)
Work and work
Shilyn Bunn (1 day ago)
You look pretty
Ezra Ezy (1 day ago)
Normani 🖤🖤🖤🖤
Por qué todos los grupos se separan:(
Doobie Dooray (1 day ago)
Next thing I know is that this song will be at 3 billion veiws 🤗😮😮
_Tas_27_ (1 day ago)
It's been a year since they announced hiatus
Jennie Menuau (1 day ago)
Let my body do the work work work work work work
Llama Playz (1 day ago)
How does Normani wear white clothes without em getting dirty?..
Clarisse Ramnoux (1 day ago)
I can't believe how sexist this is lmao
you godo go to work.i love this song.
Matthew Selva (1 day ago)
Its crazy how non of the people in this video are relevant except for ty dolla and camilla cabbelo
Flor Delva (1 day ago)
Así son en el vídeo pero en la realidad los trabajadores no son tannnnn atractivos que digamos😁😆😆

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.