HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: Александр Ланг

Your body (A Round Trip to Love)

1614 ratings | 141357 views
50ОС - китайская гейская версия хд
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (75)
neptunes edits (4 months ago)
MINOOOOOO
최경영 (8 months ago)
Oh my god
Ara soo (8 months ago)
Lu feng is savage...wow he gave him the drug... teased him...didnt give it to him until he cooled down. Goddamn😈
JAKIŚ CHRISTIAN GRAY NOWY XD
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😧😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢 don't see it
Сасные пацыки
JiminieXiuminZuho (9 months ago)
Oppa
Название кинофильма скажите ?
VINYL SCRATCH DJ PON-3 (9 months ago)
Альбина Рашева , Поездка к любви туда и назад
Cookie (9 months ago)
50 shades of grey shit going on omg
будто кинофильм именуется??? скажите изволь
+VINYL SCRATCH DJ PON-3 благодарю что произнесли
VINYL SCRATCH DJ PON-3 (9 months ago)
вредная дочка , Поездка к любви туда и назад
로보나 (9 months ago)
El activo de los activos
marimar escudero olvera (10 months ago)
Bien kinky el Lu Feng(? ahre
michell bracho (10 months ago)
vine buscando plata y encontré ORO!!!!!!!
ばかMariane (10 months ago)
Soo hot :v
Anggun Ygstand (10 months ago)
The song matched the videos Love it
ワカトシ牛島 (10 months ago)
7w7 oh my...
Blob FASH (10 months ago)
Fifty Shades of Gay Asians
its TOUSHA (10 months ago)
Well I'm horney now thanks🌚💔
María Goycoechea (10 months ago)
Cute💓
狐 Haru Phantomhive (10 months ago)
this is art
rose mary (10 months ago)
Is the ending of this movie sad??
milola maison (10 months ago)
very
เสือก !! (10 months ago)
เคะผู้โดนกระทำ 555555+ hahahahahaha
LR ARMY-L (10 months ago)
I feel dirty for liking this oml
FanGirl AllOver (10 months ago)
OMG WHAT IS THIS BEAUTIFUL SHIT'S NAME AND WHERE I CAN SEE THESE DAMN MOMENTS CLEARLY ?
Glam World (10 months ago)
Sezin Yılsev this movie called round trip to love
Marieva st (10 months ago)
Meu pito ficou durasso
😍😍😍😍😍😍😍😍👬❤️❤️💖💖💖💖💖💖💖💖💋💋💋💋💋
BTS RUN THROUGH MY DNA (10 months ago)
damn..wow
Waniey Sz (10 months ago)
what is the name of this video ?
Waniey Sz (10 months ago)
Josette Nabintu okay thank you 💕
Josette Nabintu (10 months ago)
Fya Haniey a roud trip to love
Love_ Of_My_Life (10 months ago)
Um k
Dede D.L (11 months ago)
It's like 50 shades of grey😂😂
Kpop plus Yaoi (9 months ago)
Maria Eden AND BETTER
Min min (9 months ago)
Maria Eden Gay ver. XD
Dede D.L (10 months ago)
Stefany Kookie yess-an A.R.M.Y❤
Dede D.L (10 months ago)
Asami Noblesse 😂
–lilheart (10 months ago)
Maria Eden *50 Shades of Feng* 🌝❤
Noey Weayo (11 months ago)
Daaamn!!! That was hoott 🔥🔥🔥. With MINO's song, I feel "something". Good job for the actor and for you who made this vid. Love it 💓❤💓
Sara Reyes (1 year ago)
Que clase de pelicula es esta ?😨
로보나 (9 months ago)
Yaoi, Y A O I
BL ADDICTED (10 months ago)
Sara Reyes En el video pusieron las partes 'hot', pero a decir verdad la película es muy bonita, con momentos tiernos, mucho drama, ¡Muy recomendable!
BIGBANGisVIP (1 year ago)
Mino - Body and this are 💣😍😍😍😍
Paum Com Requejaum (10 months ago)
Nela VIP .
Soy Joy (1 year ago)
the hottest scenes in the movie and the song is perfect 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 thank you so much ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹
beautiful skies (1 year ago)
shoot, my innocence. love this, but its kinda sad.
Kathy Park (1 year ago)
where r my kpop friends at? i want season 3 of this movie so bad 😭😭😭💔💔💔💔💔💔 i will kill to get it im talking for serious
Somi Li (9 months ago)
Kathy Park right here🤚🏻
Angolana (10 months ago)
Omg what is it called what
Josette Nabintu (10 months ago)
Kathy Park I feel the same #kpop
ASIAN KISSING (10 months ago)
here ;) and yeah it s so sad but I didn't cry a lot (just little) but for KOIZORA (japanese drama) I always cried :((((((
vitamin jiyeon (1 year ago)
Kathy Park here 🙌
EL JARDIN DE INMA (1 year ago)
la peli esta fantastica,los actores para morirseeeeee
Jazz G. (1 year ago)
Well... that was the hottest thing i've ever seen. And together with mino's voice...HOT DAMN!!
Innocence Apilando (1 year ago)
wow!💀💀💀👊🎸
VKook_ Taedaddy (1 year ago)
yassss!!!!! and I love this song ! !!! 😍😍😍😍
no se como se llama el actor pero el que va de malote dominante juazzzz super sexy 😛😛😛😛😛 pone a pensar a una... jajajajaja jahahahahh
xander y haseon (1 year ago)
de nada un placer
xander y haseon 😉 gracias !
xander y haseon (1 year ago)
se llama Gao Tai Yu en el papel de Lu Feng
kit kat (1 year ago)
😍😍
xoxojessiexoxotix (2 years ago)
niiice vid 😚😚
:3
yo aquí viendo boy love <3 y me encuentro con la canción body de mino LOL
bruno lima (2 years ago)
which song it is?
Reblakk x (2 years ago)
It is "몸(Body)" by Mino of Winner "Mino - 몸(Body) 'MV' " on WINNER's Youtube channel. :)
Abilene Valente (2 years ago)
oh my good! so excited😱💕

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.