HomeФильмы и анимацияRelated VideosMore From: Round Trip

The MLP Movie In a Nutshell

60181 ratings | 2385915 views
hopefully at least one person other than me will laugh at this didn't see anyone make one of these for My Little Pony: The Movie yet, so here you go. it had to exist sooner or later inspired by Maga Pijamas's "Hamilton in a NUTshell" (https://www.youtube.com/watch?v=vl1PriEfI6U), which i only just now discovered was inspired by Solar Sands's "In a Nutshell" series (https://www.youtube.com/channel/UCR6LasBpceuYUhuLToKBzvQ). ripping off everyone is a noble tradition here on youtube ---- edit: wow, so many people are sharing this, i'm so happy y'all are enjoying this so much :D omg an equestria daily post: https://www.equestriadaily.com/2018/01/the-mlp-movie-in-nutshell.html omg tridashie saw this: https://twitter.com/Tridashie/status/956977197838884864 omg mike vogel saw this: https://twitter.com/mktoon/status/957649246089392128 omg fire star animations made fanart: https://fire-star-animations.tumblr.com/post/170262820773/joke-source-delicious OMG cathy weseluck saw this!!!: https://twitter.com/CathyWeseluck/status/957720638784860160 omg top ten pony vids of jan 2018: https://www.youtube.com/watch?v=D-AydxqDTho omg nicole dubuc too: https://twitter.com/NicoleDubuc/status/999685615481335810
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (14971)
_Is_Obsessed_ (15 minutes ago)
storm king... more like.... stupid thing! OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHGOSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
LPS hearts (6 hours ago)
*wHaT tHe HaY*
MidnightCl0ud (7 hours ago)
*_what the hay_*
Chandana Sarma (9 hours ago)
Round Trip, Sorry but your movie is wrong, but nice also,
ItzMiraculousMya (9 hours ago)
They said "what the hay" 12 times in this video, lol!😂😂
R3TRO Kitten (10 hours ago)
Bismuth
blueberry loves dusty (14 hours ago)
*_i d o n ' t w a n t c a k e , s e a n s p i c e r i w a n t t w i n k l e s p r i n k l e_*
swєєt pєαch (14 hours ago)
anD tHuS is oUr mAGiC gUmBall My little pony is the second best anime after shrek
G O O D V I B E S (15 hours ago)
Trainkol sprainkol
Emily (16 hours ago)
Storm GUY:Mine Twinkle SPRINKLE:Mine Storm GUY:Mine Twinkle SPRINKLE:Mine Storm GUY:Mine Twinkle SPRINKLE:Mine Storm GUY:Mine Twinkle SPRINKLE:Mine Storm GUY:Mine Twinkle SPRINKLE:Mine Storm GUY:Mine Twinkle SPRINKLE:Mine Both:*fly away from the tornado* Me:Now no one gets it idiots!XD (I luv dis)
Cindy_playz games RBLX (17 hours ago)
xD
Alyssa Polizzi (17 hours ago)
Why isn’t Tempest’s nickname in this TempurPedic
Alyssa Polizzi (1 hour ago)
Hey I have another one: Temptations, like the cat treats 😆
Alyssa Polizzi (15 hours ago)
Lol thanks
Round Trip (15 hours ago)
omg that's good
Vincent Bailey (19 hours ago)
1:02 I DONT WANT CAKE SEAN SPICER I WANT TwINKLe SprINKle
Jay•Gacha • (20 hours ago)
I dOnT WaNt cAKe sEaN spIcEr I wAnT tWiNkLe sPriNkLe xD
Legesse Mamo (23 hours ago)
TEMPEST : I don't want cake sean spicer I want twinkle sprinkle 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
*mew*
Grecia Munoz (1 day ago)
omg it is soooo funny!!!😂😂😂
Grecia Munoz (1 day ago)
queen:go away
Grecia Munoz (1 day ago)
queen:i change my mind you suck Twilight:crap
#RosaGirl36 ღ (1 day ago)
I never watched the movie. Lol.
Elexa M (1 day ago)
This is beautiful 😢
Leauni Chama (1 day ago)
Twilight sprinkle: begining: WHAT the hay my little pony XD Like please / pls
Cadence Girl 1986 (1 day ago)
Wat..TwInKlE SpRiNkLe?😂 lol "Laugh Laugh!" Now I'm In A NuTsHeLl😀😂 UwU LoL My LiTtLe PoNy FrInDsHiP Is A NuTtsHeLl
Pinkie Catorsa (1 day ago)
Im queen *bismuth*
antwOnkilz FYC (1 day ago)
lol😂🤣
SURPRISE SLAVERY TIME 😂😂😂😂
Ania Nowakowska (1 day ago)
Tempest: i zap you Storm guy(idk who this is): i zappity zap you tempest: oh no Me: what daaa hay
Gabbie And Ghostly (1 day ago)
XDDDDDDDD
Ebony Lo. (1 day ago)
sean spicer: I lost them but heres some cake **silence** Tempest: I DON'T WANT CAKE I WANT TWINKLE SPRINKLE!!!!!!!! >:( D:<
no2imit (1 day ago)
Apple jack and flutershy did things
no2imit (1 day ago)
Meow meow meow
These videos are hilarious
TaurusSpacie Gacha (2 days ago)
I loaf this. I watched the movie on Netflix it was really good!1!1
April May (2 days ago)
*wHaT tHe HaY*
Mocha Latte (2 days ago)
4:38 mine
Pandah (2 days ago)
Im queen *bISMuTh*
unipug sliimes (2 days ago)
*bIIsMuTh*
Lexicat Gacha (2 days ago)
tWiNkLe SpRiNkLe fLitTeRfLoOsH aPlE jAcK pInKiE pInK rArIrY sEaN sPiCeR rAiNbOw DiSh “WHAT THE HAY” “”I ZAP YOU”
MEME MEME (2 days ago)
Roses are red Pigeons say coo Yay I got a like Wait why is it blue?
BronyNumber4096 (2 days ago)
I am queen -novo- BIZMITH!
Denise Mosher (2 days ago)
This cat is awesome TM Quitting ur job is awesome TM He ded TM
Little Anonym (2 days ago)
Nutshell of this: what the hay
Galaxy LPS (2 days ago)
Storm guy boss: I can do a revenge Tempsst: nO yOuRe MeAn *he ded* Edit: what the hay?
What the hay XD
SilvyGoesMew (2 days ago)
hi i’m queen *bismuth* that’s none of my *BISMUTH*
Rarity love cats like that meow cat he so stupid the song is meow meow meow meow meow meow meow Me: stop doing meow or I will zap Capper: but I am a cat I want to do meow like a real cat Me: shat the hell up or I zap you okay stupid cat Rarity : ?????????? What the hay 😕 Me: shat the hell up or I zap you a big zap Fluttershy : oh no
Akari YT (3 days ago)
*Mine* *Mine* *Mine* *Mine* *Mine* *Mine* *Mine* 4:37
Itz Mushasi playz (3 days ago)
How to get a rat or some bug out of your room Let a cat do it like this 1:14
Pinkie pink? Twilight sprinkle!
To funny
Evenwith plushies (3 days ago)
*I dOnT wAnT cAkE SeAn SpIcEr I wAnT tWiNkLe SpRiNkLe*
Sean Spicer (lol):Um,she got away. But here's some cake ............ Tempest: I DONT WANT CAKR SEAN SPICER!!!!! I WANT TWINKLE SPRINKLE!!!!!! Me: IDC IF YOU WANT TWILIGHT SPARKLE YOU WANTED YOUR HORN TO BE FIXED
Kitty Tube (3 days ago)
Lol
MexicanJuice7 (3 days ago)
A TRUE SAIYAN ALWAYS TWINKLES WHEN HE SPRINKLES
princess saniko (3 days ago)
what the hay pinkie pink twinkle sprinkle
Milly Icebear (3 days ago)
what the hay
magic kittys (3 days ago)
Oh good, city. Oh no slavery. Meow meow get out of here meow. 🤣
Tyya is cute (3 days ago)
Wow they left sia
penguin Galaxy person (3 days ago)
Wait- Temptest?! So Jason befriended an evil horse that wants everyone's magic
Sara Presson (3 days ago)
Singing is getting thrown accross a screen
Prema Melody (3 days ago)
What the *hay*
I Spookiimoo I (3 days ago)
Tempsttttt wanted twinkle sprinkle on her cake
FamøuseFørTøys3 (3 days ago)
Moral of the story: *wat the hay*
RaInBoW FaZbEaR (3 days ago)
*EARAPE.* *I DONT WANT CAKE SEAN SPICER I WANT TWINKLE SPRINKLE.*
Hannah Perez (3 days ago)
*The fact that the creator had to actually watch the movie AND THEN make this animation made this 10x better lmao*
Hannah Perez (3 days ago)
Watched this right after the actual movie and this is pretty much accurate
Kian 0708 (3 days ago)
*This video was so old they still said Twilight instead of Twinkle Sprinkle XD*
Cryztal (3 days ago)
*_I zappity zap you._*
*Oof Pinkie Pink(?*
Hacker’sMom (3 days ago)
*_W H A T T H E H A Y_*
•sashimii• (3 days ago)
this video is awsome™
Paul Kirkendall (3 days ago)
*TWINKLE SPRINKLE*
Don’t need amc now XD
Theorize Completion (3 days ago)
*what the HAY* Thank you shshs spider No okay i zep u Lana go find hipo Oh no Oh no Gues we neas to find hipo I dont wake cake hsbja spider i want *TWINKLE SPRINKLE* Meow meow mewo Mewo tanks Soooprise slave stimes Pink pink wot the hey bit rararraiu fix sleve What the hay U shude quit be pirate Raninodw dish what the hau You all leed i Zap u Oh no Thank we gonna drow Im queen BISMUTH And this is our magice ourb But we need home Oh ye hay Hahaha Shnanahaha Nsjsjshsh Hajsjs Okay you can jave goomball What the actual hay twinkle sprinkl Wer sik of twoolight can we help dooont do it rempist I sap you We save u twoolight What the hay gueys Mine mine Mine Mine Mone Mine Mine Kn ene At least do reveng no u mean He ded Meow thats wjat i call moozic we disheeg get to do anythany
Nguyen Cindy (3 days ago)
*E P I C C H A S E S C E N E*
Hyejin Kang (3 days ago)
*crap*
Myaw - San (3 days ago)
*what the hay*
herald sardua (4 days ago)
No emotions boring
Mila Plays gacha (4 days ago)
Love it
Mila Plays gacha (4 days ago)
Why are they all happy when it’s sad times and mad times
Rain Hall (4 days ago)
I DON WANT CAKE SEAN SPICER I WANT TWINKLE SPRINKLE
jolena jolin (4 days ago)
That is a ugly movie pony she always say what the hay and wrong movie pony?❌
Tefarah Selvaseelan (4 days ago)
xD twinkle sprinkle!
Ava H (4 days ago)
What the hay
luna wolf (4 days ago)
What is dis
m i n t b o b a (4 days ago)
*what the hay*
Fillinges -senpai (4 days ago)
This is the best editing ever I am pleased all praz the god of editing!\ (•◡•) /(__)(_ _)_(._.)_。・゚・(ノ∀`)・゚・。
camila camilo (4 days ago)
Hi I am evil
Bigdaddee35 (4 days ago)
I didn't know bismuth made a cameo in the movie!
rylees Toys (3 days ago)
mo
Kitten LPS (4 days ago)
What the hay
nitro penguindabz (4 days ago)
cCRAaP
Pink Wolf (4 days ago)
Lol they turned into Mlp toys 😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂 I’m laghing so hard!!!!!!!! Loj
Julieta Martinez (4 days ago)
This so funny
Gacha Girl (4 days ago)
😑
Mary Smith (4 days ago)
I am Queen *BISMUTH*
That’s none of my BiSmUtH
I’m queen BiSmUtH
Ange DMO (4 days ago)
Stop saying what the hay its annoying other than that its funny
bitch lasagna (4 days ago)
*_mmmmmeeeeeeoooiwiw_*
Idk What to put here (4 days ago)
mEoW mEOw gEt OuT oF hERe mEOw
Gacha Buddy (4 days ago)
PiNkIiE PiNk😂😂😂
Chiki Chan (4 days ago)
I swear I haven't seen the movie but I understand the whole movie 👏🏻😅

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.